divendres, 28 de novembre del 2008

Manel "Els Millors Professors Europeus"


Feia temps que volia fer un blog per anar comentant i donant a conèixer el que m'agrada i em deixa d'agradar segons el moment del dia, el dia de la setmana, la setmana del mes o el mes del any.
Per el primer post us fare arribar el grup que m'ha acabat de donar la empenta per realitzar aquest blog. Manel, que no és un cantant, sino un grup que despres de la seva participació l'any passat en el Sona 9, aquest any han tret el seu primer disc "Els Millors Professors Europeus". La de Manel es una música que, lluny de importar si es folk, pop o folk-pop, transmet bones sensacions i amb unes lletres molt bones i una gran instrumentació et deixa en un estat de bon rollo general ballant solet per casa... A mi m'encanta, seguiu-los perque en sentirem a parlar. De moment podeu escoltar alguna de les seves cançons al seu myspace.
http://www.myspace.com/gatmanel

1 comentari:

Mon ha dit...

Ei mikulet, a mi m'han agradat molt!!!!

Una abraçada des de Menorca