diumenge, 30 de novembre del 2008

L'altre dia... (I)


L'altre dia... vaig veure, vaig escoltar, vaig llegir, vaig... L'altre dia... és una nova secció dins d'aquest bloc que preten anar recuperant cançons, videos, llibres, pelicules, o qualsevol cosa que sigui possible comunicar per una pàgina web com aquest. Recuperar-la ja sigui per la gent que ja ho coneix i ho torni a disfrutar com per la gent que no ho coneix que ho disfruti per primera vegada. Potser que siguin coses molt escoltades o molt llegides o molt vistes probablement, però tot i això, coses que val la pena tornar a veure, llegir o escoltar una vegada més. Us deixo amb el primer L'altre dia...

L'altre dia vaig veure per pura casualitat el videoclip dels The White Stripes, de la cançó "Fell in love with a girl". És un video genial, del director frances Michel Gondry, molt recomenables per cert les seves pelis i altres videos. Imaginació a tope i també molt de c
urru, si busqueu per el you tube hi ha tambe el making of, la cançó dels Stripes a més és molt bona, per mi bastant millor que moltes altres que han fet, i poc més, a gaudir-ne!!!

http://es.youtube.com/watch?v=q27BfBkRHbs